Corona: we kunnen u veilig helpen, aan huis en online.
100% virusvrij-garantie via Hulp op Afstand. Heel eenvoudig, 100% veilig. Probeer het ook:
Afspraak maken

Mijn 'Uw Computerstudent'

Mijn afspraken

Bekijk al uw vorige afspraken en zie wat onze student voor u heeft gedaan.

Mijn bestellingen

Eén overzicht van uw licentiecodes, uw backup en andere abonnementen.

Mijn gegevens

Uw adres of contactgegevens aanpassen? Heel eenvoudig!

 

Inloggen

Registreren

Er wordt een wachtwoord verzonden naar je e-mailadres.

In uw account vindt u al uw informatie: bijvoorbeeld uw afspraken met onze student, en bestellingen in onze webwinkel. Hiervoor bewaren we gegevens van u. We verwijzen u graag naar ons privacybeleid voor meer informatie over hoe we met uw gegevens omgaan.

Heeft u een vraag? Wij beantwoorden die graag.

Webwinkel

In onze webwinkel vindt u alleen écht goede software (gekozen door onze studenten) tegen eerlijke prijzen. 

Kan ik mijn licenties later nog eens ophalen?

Ja. In uw Account kunt u uw bestellingen altijd nog eens inzien, en uw gekochte licentiecodes opnieuw ophalen. Die worden namelijk veilig opgeslagen in uw licentiekluis! Handig, als onze student tijdens de afspraak om uw licentie vraagt!

Wist u dat: onze student kan uw licentie er tijdens de afspraak ook snel voor u bijzoeken.

Hoe wordt het aanbod geselecteerd?

We vinden het belangrijk dat u alleen goede software kunt kopen. Daarom betrekken we onze studenten bij ons aanbod:

  • Voor we een nieuw product toevoegen, vragen we onze studenten of zij dit een goed product vinden. 
  • Als één van onze studenten een product missen, dan kunnen ze dit laten toevoegen. Natuurlijk vragen we dan eerst bij de andere studenten of zij dit ook een goed product vinden.
  • Daarnaast kijken we naar onafhankelijke adviezen, zoals de Consumentenbond, of expert reviews op Tweakers.

Door deze selectie weet u zeker dat wij alleen kwaliteit aanbieden.

Kan ik Office ook zonder abonnement kopen?

Ja, sterker nog, bij ons is dat standaard. Office 365 is het nieuwe aanbod van Microsoft. Dit is een licentie die één jaar geldig is. Bij ons krijgt u die met een mooie korting.

Maar wij verlengen deze niet automatisch. Als u er klaar voor bent, kunt u in onze winkel natuurlijk wel een nieuwe licentie kopen - weer met korting. Maar er wordt niets ongevraagd van uw rekening afgeschreven.

U kunt ook kiezen voor de 'vaste' licenties van Microsoft. Bijvoorbeeld Office 2019 Thuisgebruik & Zelfstandigen. Die verloopt niet. Maar deze licenties zijn uiteindelijk vaak duurder dan een jaarlijkse Office 365 licentie. Want na ongeveer 4-5 jaar stopt Microsoft met het geven van beveiligingsupdates, en moet u dus alsnog een nieuwe versie kopen.

Lidmaatschap en abonnementen

U kunt bij ons Lid worden, of bijvoorbeeld een jaar- of maandabonnement op onze Slimme Backup nemen. Handig! 

Wat voor abonnementen zijn er?

We hebben op dit moment drie soorten abonnementen:

  • U kunt Lid worden van Uw Computerstudent. Hiermee profiteert u van veel extra service en lagere tarieven.
  • U kunt onze Slimme Backup gebruiken om uw documenten en foto's te beschermen tegen ransomware, fouten en andere vervelende oorzaken van dataverlies.
  • Voor zakelijke klanten bieden we webhosting aan, waarmee we online ruimte voor uw website beschikbaar stellen, en de website beschermen tegen hackers en indringers.
Hoe kan ik betalen voor mijn abonnement?

U kunt een abonnement afsluiten via onze website. De eerste betaling kunt u doen via iDEAL, Creditcard of een SEPA-machtiging.

Daarna verlengen we het abonnement steeds automatisch (elke maand, of elk jaar):

  • Als u met creditcard heeft betaald, dan betaalt u de verlenging met uw creditcard.
  • Als u met iDEAL of SEPA heeft betaalt, dan betaalt u voor de verlenging met een SEPA-incasso van dit rekeningnummer.

U kunt altijd uw betaalmethode wijzigen in uw account.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Opzeggen kan eenvoudig via uw account, of door op de link in één van onze e-mails te klikken.

U kunt binnen de opzegtermijn opzeggen. De opzegtermijn is anders voor de Backupservice dan voor het Lidmaatschap, en vindt u in de voorwaarden.

We zullen dan geen nieuwe betaling meer afschrijven van uw rekening of creditcard. U kunt het abonnement nog blijven gebruiken tot de einddatum. Daarna wordt het abonnement automatisch stopgezet.

Welk abonnement heb ik?

Via uw account kunt u al uw abonnementen bekijken, aanpassen en opzeggen. U kunt natuurlijk ook contact met ons opnemen, we vertellen u graag welk(e) abonnement(en) er voor u actief is/zijn.