Help, ik ben gehackt!

Eerste hulp bij internetcriminaliteit: Uw Computerstudent is er voor u.

Bent u gehackt of heeft u een virus? Wat vervelend! Wij helpen u graag met onze “Help, ik ben gehackt”-service.

Misschien heeft u last van een virus of ransomware. Of u heeft uw gegevens ingevuld op een gekke website. Of uw bestanden zijn gegijzeld, of er zijn film-opnamen gemaakt met uw camers, en u moet nu losgeld betalen. Wat het ook is? Wij zien het dagelijks! We weten hoe vervelend dit is en vinden het heel vervelend. Daarom willen we het graag voor u oplossen.

Plan nu een afspraak in met onze “Help ik ben gehackt”-spoedservice.

 

029 student 1

1. Meteen telefonische hulp

Als u gehackt bent, dan is er soms schade. Misschien worden uw bestanden gegijzeld, of heeft een crimineel uw betaalinformatie.

Wij hebben onze studenten getraind om u zo goed mogelijk te helpen om de schade te beperken. U kunt meteen een belafspraak maken. De student belt u dan terug om u te helpen. Samen met u maken we dan een “todo-lijst”: wat moet er allemaal gebeuren om de hackers zo min mogelijk kans tegeven?

U kunt nu weer rustig ademhalen: u wordt professioneel bijgestaan, en we doen er alles aan om uw schade te beperken.

De kosten hiervoor bedragen € 8,95 voor leden of € 19,95  voor niet-leden. U kunt het lidmaatschap ook tijdens de afspraak afsluiten.

 

018 transport

2. Afspraak aan huis

Tijdens de telefonische hulp worden alle urgente zaken goed geregeld. Nu is het slim om een afspraak te maken met een Computerstudent. Hij of zij fietst bij u langs, en kijkt rustig met u mee: wat is er mis gegaan?

We ruimen de computer op, en zorgen dat deze weer helemaal schoon en goed beveiligd is. En als het nodig is, gaan we verder met het “todo-lijstje” wat tijdens de telefonische afspraak is gemaakt.

Als u al lid bent, dan is deze afspraak natuurlijk met uw vaste student! Voor de afspraak gelden onze normale tarieven voor leden en niet-leden.

 

wifi wachtwoord

3. Herhaling voorkomen

Ze zeggen “Voorkomen is beter dan genezen”… Misschien is het daar nú te laat voor. Maar laten we er het beste van maken! Laten we ervoor zorgen dat dit niet meer kan gebeuren.

Met de adviezen van onze student, kunt u weer met een gerust hart veilig online.

Onze student kijkt bijvoorbeeld naar de oorzaak: waar kwam het virus vandaan? Of hoe kwam de hacker binnen? Wat kunt u de volgende keer doen om dit te voorkomen? Of misschien is er een slim programma dat u hierbij kan helpen. Met de adviezen van onze student kunt u weer veilig online!

Dit advies is gratis, en krijgt u aan het einde van de afspraak.

 

020 id card

Bent u lid? Dan krijgt u een flinke korting!

We ontwikkelden deze dienst speciaal voor onze leden. Want als u lid wordt, dan zijn we er altijd voor u. We zorgen voor goede bescherming met de APK en een goede virusscanner. En we beantwoorden al uw vragen. En als het misgaat, dan zijn we er met de “Help, ik ben gehackt”-service. Maar als u (nog) geen lid bent, dan zijn we er ook voor u.

Leden betalen maar € 8,95 voor deze service. Niet-leden betalen € 19,95. Word daarom nu lid!

Boek nu de ‘Help ik ben gehackt’ spoedservice

Bent u gehackt? Met onze spoedservice zorgen we snel voor de belangrijkste eerste maatregelen. Misschien moet u bijvoorbeeld uw bank bellen, of uw verzekeraar. Omdat het belangrijk is dat u nu snel de juiste maatregelen neemt, helpen wij u hierbij. Met onze spoedservice.

U kunt hieronder een afspraak boeken. Onze student belt u dan op. Samen met deze student kunt u dan doornemen wat er is gebeurd. Onze student denkt met u mee wat er nu moet gebeuren, en helpt u hierbij. Bijvoorbeeld door het nummer van uw bank op te zoeken. Aan het einde van de afspraak krijgt u van ons een duidelijke handleiding met al deze informatie.

De kosten bedragen € 8,95 voor leden. Niet-leden helpen we ook graag. Dan bedragen de kosten € 19,95. Aan het einde van deze telefonsiche afspraak kunt u eventueel meteen een aan-huis afspraak boeken: dan komt er binnen een paar dagen een student langs om de computer helemaal verder op te schonen!

Veelgestelde vragen

Deze vragen stellen klanten ons vaak. Daarom beantwoorden we ze graag vast voor u. Heeft u een andere vraag? Dan kunt u ons altijd bellen: 085 888 22 55 of even mailen.

Kan ik ook nu geholpen worden?

We proberen altijd een optie beschikbaar te hebben. Op deze pagina vindt u al onze beschikbare opties.

Als er geen opties beschikbaar zijn, kunt u altijd even proberen te bellen naar 085 888 22 55. Misschien is er bijvoorbeeld een afspraak uitgevallen. Maar meestal zijn er dan helaas geen eerdere opties beschikbaar, omdat al onze studenten op dit moment bezet zijn.

We raden u aan om de eerste beschikbare optie in te plannen. Als onze student onverwacht toch eerder tijd heeft, dan neemt hij/zij contact met u op om dit aan te bieden: dat is onderdeel van onze spoedservice!

Wat zijn de kosten?
Leden betalen maar € 8,95 voor deze service. Niet-leden betalen € 19,95. Word daarom nu lid!

U krijgt hiervoor een telefonische afspraak van maximaal een halfuur met onze student. En na de afspraak maakt onze student voor u een ‘stappenplan’ waarmee u zelf bijvoorbeeld uw bank kunt bellen, of andere belangrijke maatregelen kunt nemen. Onze student stuurt deze toe via e-mail of WhatsApp, zodat u er altijd bij kunt, ook als uw computer het niet doet.

Met deze afspraak kunt u weer gerust ademhalen: samen doen we er alles aan om de schade te beperken, en herhaling te voorkomen.

Wat kan ik zelf al doen?

Het ligt eraan wat er gebeurd is.

We raden u aan om eerst bijvoorbeeld een foto te maken met uw telefoon of tablet. Zodat u goed aan ons kunt laten zien wat er is gebeurd. Wij kunnen zo veel gerichter helpen!

Zet daarna de computer uit. Als u bijvoorbeeld ransomware heeft, dan verliest u nu geen bestanden meer! En als een hacker op uw computer kan meekijken, kan de hacker nu niets zien. Sommige bedreigingen stoppen niet als de computer uitstaat. Dus het blijft belangrijk om snel een afspraak met ons te plannen!

Heeft u een betaling gedaan, of uw betaalgegevens opgegeven? Dan raden we u aan ook de bank vast te bellen. Hoe eerder, hoe beter.

Hoe kan ik betalen?

Aan het einde van de afspraak sturen we u de betaalinformatie op. U kunt dan meteen betalen met iDEAL of een eenmalige machtiging (SEPA).

Met een eenmalige machtiging kunt u altijd betalen, ook als u bijvoorbeeld (tijdelijk) uw bankpas geblokkeerd heeft, of geen toegang heeft tot internetbankieren.

Elke maand leuke tips en trucs?

Wilt u ook maandelijks onze nieuwsbrief ontvangen vol leuke aanbiedingen, tips en trucs?

Schrijf u nu in en ontvang 10% korting op uw volgende afspraak!