Tip: Lijstjes maken met Google Agenda

door | 28 februari 2018 | Uw Computerstudent blog | 0 Reacties

Boodschappenlijstjes, verlanglijstjes, to-do lijstjes. Wat zijn er eigenlijk veel redenen om een lijstje te maken. Dit kan natuurlijk op van die handige ‘geeltjes’, maar ja. Die raken toch wel erg makkelijk kwijt, en soms is het echt niet meer te lezen wat u nou ook alweer moest doen.

Hoe gemakkelijk zou het zijn als u één plek zou hebben waar u al uw lijstjes op kunt slaan en gemakkelijk terug kunt vinden. Dit kan u doen in Google agenda en Google keep. In deze blog leg ik uit hoe u een lijstje maakt in Google agenda.

  • Stap 1. Ga naar www.calendar.google.com en log in met uw Google account.
  • Stap 2. Links in beeld ziet u ‘Mijn agenda’ met daarin een puntje ‘taken’.
  • Stap 3. Als het puntje is aangevinkt verschijnt rechts in beeld een lijstje.
  • Stap 4. Klik op de eerste regel en begin met het typen van een lijstje.

Hoera! Het lijstje is af. Als u meerdere apparaten heeft met daarop een Google agenda ziet u op al deze apparaten het lijstje met dingen die u nog moet doen. Handig!
Ook kunt u nog deadlines instellen om ervoor te zorgen dat u tijdig een herinnering ontvangt. Dit doet u door op het pijltje rechts van het punt op het lijstje te klikken.

Tot slot!

Loopt u vast of wilt u graag dat wij u helpen met het gebruik van de Google agenda? Boek dan nu een slimme student. We helpen u graag, zodat u alle slimme trucjes en fijne kneepjes van de agenda leert kennen! Mocht u ergens anders hulp bij nodig hebben kan dat natuurlijk ook. We horen het graag!

Groetjes,

Angie van Uw Computerstudent

Meer interessante artikelen voor u!

Elke maand de beste blogs per e-mail? Meld u nu aan en ontvang 10% korting!

Elke maand de beste blogs per e-mail? Meld u nu aan en ontvang 10% korting!

Abonneer u nu op onze nieuwsbrief: leuke tips, geschreven door een echte Computerstudent.

Leuk! U bent aangemeld op onze nieuwsbrief. We kijken er naar uit u onze eerste nieuwsbrief te sturen.