Tip: Een gedeelde agenda maken met Google agenda
Samen met vrienden of collega’s werken met een agenda voor de gezamenlijke activiteiten? Google agenda biedt een uitkomst!
- Stap 1. Open www.calendar.google.com en log in met uw google account
- Stap 2. Klik op het plusje om een nieuwe agenda te maken
- Stap 3. Vul de naam van de agenda in en klik op ‘Agenda maken’
- Stap 4. De agenda staat nu links in het rijtje met agenda’s, klik op de drie bolletjes om naar de agenda opties te gaan.
- Stap 5. Hier kunt u aangeven met wie u de agenda allemaal wilt delen. U kunt gewoon het mailadres van degene invullen. Hij of zij ontvangt dan de uitnodiging en kan deze agenda met een paar klikken toevoegen aan zijn eigen agenda.
- Stap 6. Als u nu een nieuwe afspraak in uw agenda zet en u wilt dat iedereen deze kan zien selecteert u deze agenda uit het lijstje met agenda’s. Dit lijstje staat onder het kopje ‘melding toevoegen’
Tot slot!
Loopt u vast of wilt u graag dat wij u helpen met het gebruik van de google agenda? Boek dan nu een slimme student. We helpen u graag, zodat u alle slimme trucjes en fijne kneepjes van de agenda leert kennen! Mocht u ergens anders hulp bij nodig hebben kan dat natuurlijk ook. We horen het graag!
Groetjes,
Angie van Uw Computerstudent