Printer aansluiten?

Heeft u een probleem met uw printer? Wilt u uw printer aansluiten op al uw apparaten? Draadloos of met een kabel, en op al uw apparaten: Windows, Apple, laptop, tablet en telefoon. Onze student helpt u graag.

Wat ik voor u doe:

  • Uw printer aansluiten, met kabel of draadloos (wifi)
  • Printer installeren op computer, laptop, tablet en telefoon
  • Cartridges nakijken, printkoppen reinigen en uitlijnen
  • Overal in huis printen instellen
  • Uw printer klaar voor gebruik!
N

Betrouwbaar

Een gecertificeerde student aan huis: snel en vakkundig.

N

Voordelig

Studenten zijn snel & voordelig: € 9,00/kwartier + voorfietskosten!

Bent u lid? Dan betaalt u slecht €8,00 per kwartier + voorfietskosten!

N

Bij u aan huis

Uw eigen student, ook bij u in de buurt.

Veelgestelde vragen

We beantwoorden uw vraag graag persoonlijk. Maar misschien kunnen we u ook helpen met één van deze antwoorden op vragen die we vaker krijgen?

Kan ik de afspraak nog annuleren?

Ja, geen enkel probleem! Tot 24 uur voor de afspraak kunt u kosteloos annuleren of verzetten. Handig als u het ondertussen tóch zelf opgelost heeft! Zie voor meer informatie 'Afspraak wijzigen of annuleren'.

Hoe werkt het?

We hebben het voor u zo eenvoudig mogelijk gemaakt:

1. U kunt een aanvraag doen via het formulier hierboven. Wij selecteren dan een student die u daar goed bij kan helpen.

2. Onze student plant vervolgens samen met u een afspraak in. Als u dat graag per mail, telefoon of bijvoorbeeld Whatsapp doet, dan kunt u dat gewoon aangeven. We houden daar graag rekening mee.

3. Onze student komt bij u aan huis en helpt bij al uw vragen en problemen. U mag er natuurlijk bij blijven en kunt zo meteen wat leren. Wel zo leuk!

4. Na de afspraak kunt u achteraf afrekenen. Bijvoorbeeld via een eenmalige machtiging of via iDEAL. Net wat u prettig vindt, en ook zonder internetbankieren.

Wilt u daarna weer een nieuwe afspraak maken? U kunt ons altijd mailen of bellen, en we helpen u met uw ‘eigen’ student! Ideaal, toch?

Wat zijn de kosten en hoe kan ik betalen?

Wij vinden het belangrijk om eerlijke tarieven te hanteren. Daarom betaalt u bij ons alleen voor de student. We hebben dus geen verplicht abonnement. U betaalt ons per kwartier plus de voorfietskosten per afspraak. Voor meer informatie, zie onze tarieven.

U kunt eenvoudig betalen aan het einde van de afspraak. Om het u zo makkelijk mogelijk te maken kunt u ons betalen via een eenmalige machtiging (dus ook zonder internetbankieren), iDEAL en creditcard. Zo is er altijd wel een manier van betalen die voor u prettig is.

Kan ik de student vertrouwen?

Een logische vraag: u laat niet zomaar iemand in uw huis of aan uw computer. Juist daarom kunt u bij ons terecht.

Wij zijn gecertificeerd door ICTWaarborg. Dat betekent dat we eerlijk handelen, onze afspraken nakomen en veel kennis hebben. Wij hebben onze computerstudenten zorgvuldig geselecteerd op onder andere kennis en betrouwbaarheid. Daarnaast is onze student verplicht alles wat hij tijdens de afspraak ziet geheim te houden.

Van tevoren weet u de naam van de student die bij u aan huis komt. Zo kunt u, desgewenst, de identiteit van onze student controleren. Dan weet u zeker dat het goed zit.

Ook kunt u onafhankelijke reviews van klanten lezen: laat de mening van onze enthousiaste klanten u overtuigen.

Waarom zou ik voor Uw Computerstudent kiezen?

U wilt graag goed en professioneel geholpen worden. Logisch! Dan moet u zeker voor Uw Computerstudent kiezen. Wij geven u drie redenen:

  • Uw Computerstudent is het enige studentenbedrijf in Nederland dat is gecertificeerd. Dat doen we door te werken met slimme en ervaren studenten. U profiteert hierdoor, alleen bij ons, van de 7 ICTWaarborg zekerheden. Daarnaast zijn we als enige officieel Keurmeester van ICTKeurmerk.
  • Bij ons geen zesjescultuur: gemiddeld geven onze klanten ons een prachtige 9,1! Daarmee zijn we het best beoordelde studentenbedrijf voor computerhulp van Nederland. Daar zijn we enorm trots op, en we werken elke dag keihard om dit cijfer nóg verder te verbeteren.
  • U hoeft géén verplicht abonnement af te sluiten als u ons wilt inschakelen. U betaalt ons gewoon per gewerkt kwartier plus de voorfietskosten. Wel zo eerlijk, toch?
Ik heb al een abonnement bij jullie, hoe kan ik dat opzeggen?

Wij vinden eerlijke tarieven belangrijk. Daarom werken we niet met een verplicht abonnement/lidmaatschap. We hebben wel een lidmaatschap, maar daar krijgt u allemaal leuke extra's bij.

Waar bent u lid?

  1. Als u bij ons lid bent, dan herkent u de betaling aan de tekst "Lidmaatschap Uw Computerstudent". En we stuurden u zowel voor als na de verlenging een mailtje om u te bedanken. In deze e-mail vindt u ook alle informatie om van uw ledenvoordelen gebruik te maken, of om uw lidmaatschap te wijzigen.
  2. Als u 12 euro per jaar betaalt, maar hier verder eigenlijk niets voor terugkrijgt, dan bent u waarschijnlijk lid bij "Studentaanhuis". U kunt dat lidmaatschap opzeggen met onze overstapservice.
KiyOh
150 ictwaarborg
150 ictwaarborg
150 zoekcomputerhulp
150 kiyoh
ESET PARTNER

Elke maand leuke tips en trucs?

Wilt u ook maandelijks onze nieuwsbrief ontvangen vol leuke aanbiedingen, tips en trucs?

Schrijf u nu in en ontvang 10% korting op uw volgende afspraak!