Gratis installatiehulp bij onze Slimme Backup

Heeft u onze Slimme Backup gekocht? Een slimme keuze! Met een backup bent u beschermd tegen ransomware en andere ongelukjes.

Bij het jaarabonnement krijgt u gratis installatiehulp. We hebben de backup al zo eenvoudig mogelijk gemaakt, maar met onze installatiehulp is het nóg makkelijker om uw backup góed in te stellen. In 15 tot 30 minuten loopt onze student de backup met u door, en zorgt hij of zij dat alles goed is ingesteld. Helemaal gratis, bij elk jaarabonnement!

N

Slimme Backup

Met onze slimme backup bent u altijd goed beschermd tegen virussen en ongelukjes. Koop nu één jaar Slimme Backup, en profiteer meteen van de gratis installatiehulp!

N

Goed ingesteld

Met onze gratis hulp weet u zeker dat u de backup goed hebt ingesteld. Onze student helpt u bij het selecteren van belangrijke bestanden, en laat u zien hoe u kunt zien dat de backup gelukt is. Daarna kunt u zorgeloos aan de slag!

N

Online Hulp

Onze installatiehulp is een online afspraak. Dat betekent dat onze student u opbelt om de afspraak te starten, en dan met een programma op uw scherm meekijkt. Zo kan hij of zij precies zien wat u ook ziet, op uw scherm. U kunt hieronder eenvoudig een afspraak maken.

Direct een Hulp op afstand afspraak plannen

U kunt via onze website een afspraak plannen. Onze student neemt dan op het moment van de afspraak telefonisch contact met u op om u te helpen met al uw vragen en problemen.

Liever even bellen om een afspraak te plannen? Graag: u bereikt ons op 085 888 22 55.

Hulp op afstand: zo werkt het.

Misschien is het nieuw voor u. Dan is het prettig te weten dat het heel eenvoudig werkt.
Onze student helpt u bij elke stap. Zo werkt het:

 

1. Bel of maak een afspraak

Bijvoorbeeld via onze website: u kunt hierboven direct een afspraak maken. Aan het begin van de afspraak belt onze student u op om de afspraak te beginnen.

2. Verbinding maken

Soms is het fijn als onze student op uw scherm kan meekijken. Onze student logt dan in op uw computer of tablet. Samen met hem kijkt u naar het probleem. De student lost het op en legt uit wat hij doet.

3. Probleem opgelost!

“Heeft u verder nog vragen?” – u kunt aan het einde van de afspraak afrekenen met onze student. Voor de gratis installatiehulp hoeft u natuurlijk niet af te rekenen. Maar misschien heeft u, als de student toch bezig is, ook nog andere vragen of problemen? Dan rekenen we die tijd gewoon met u af.

Meteen beginnen of een afspraak maken?

 

Tarieven Hulp op Afstand

De installatiehulp is gratis, bij de aanschaf van een jaarabonnement op onze slimme backup. Daar hoeft u dus niets voor te betalen.

Als u tijdens de afspraak ook andere vragen wilt stellen, dan kan dat natuurlijk! Dan duurt de afspraak waarschijnlijk langer dan het gratis halfuur: onze student legt u dan uit dat hiervoor de normale tarieven gelden. 

“Mijn Hulp op Afstand-student heeft me over een digitale drempel heen geholpen door Hulp op Afstand aan te bieden. Hij was heel vriendelijk en duidelijk en ik heb gelijk een nieuwe afspraak gemaakt om de zooi op mijn laptop eens op te ruimen, ook via Hulp op Afstand! “

Mevrouw Klijnsma uit Rotterdam

Maak kennis met onze Computerstudent.

Waar mogen we u mee helpen?

Max, Hulp op Afstand student uit Almere

Wat ik zo ontzettend leuk vind aan het zijn van een Computerstudent is de blijdschap zodra alle apparaten weer goed functioneren. Ik vind het belangrijk dat de klant ook begrijpt wat er mis is. We pakken gewoon samen het probleem aan! Je maakt het zo leuk als je zelf wilt. Het hoeft niet allemaal zwaar en zakelijk, vervang dat maar door humor en hartelijkheid.

Pieter, Hulp op Afstand student uit Groningen

Ik vind de grote afwisseling van vragen die voorbij komt heel erg leuk. De ene keer help je een oudere mevrouw met het ordenen van haar foto’s, de andere keer een bedrijf met hun boekhoudsoftware. Als je een probleem, groot of klein, kunt oplossen, geeft dat een geweldig gevoel. Niet alleen omdat je het probleem opgelost hebt, maar ook omdat de klant blij met je is!

Jaimy, Hulp op Afstand student uit Leiden

Ik vind het belangrijk dat een klant écht tevreden is met mijn werk. Hierbij staat centraal dat het probleem is opgelost, maar ook dat de klant antwoord heeft op al zijn/haar vragen betreft onze werkzaamheden en zijn/haar multimedia-apparaat.

Denzel, Hulp op Afstand student uit Huissen

Het voelt geweldig om mensen te helpen met hun problemen. Ik sta klaar voor de meest uiteenlopende vragen. Een klant op zijn gemak laten voelen en een sterke communicatie zijn erg belangrijk voor mij, dat maakt en houdt het werk ook leuk. In elke opdracht zit een nieuwe uitdaging, die ik maar al te graag aanga!

Sander, Hulp op Afstand student uit Barendrecht

Klant tevredenheid staat bij mij op nummer één, een opdracht is voor mij niet afgerond voordat een klant 100% tevreden is. Daarnaast is het mijn doel om ervoor te zorgen dat de klant zich veilig voelt in de digitale wereld.

Boek vandaag uw student!