Computers zijn ingewikkelde apparaten. Hoewel we ons best doen alle problemen in één keer op te lossen, kan het gebeuren dat er na afloop van de afspraak nog vragen of problemen zijn. We streven naar 100% tevreden klanten. Daarom horen we graag van u als u nog niet helemaal tevreden bent. We gaan er dan alles aan doen om dit te veranderen.

Klachten snel en goed opgelost

Waar gehakt wordt, vallen spaanders, zo luidt het spreekwoord. Hoewel wij ons best doen om de spaanders tot een minimum te beperken, zullen we ze soms goed op moeten ruimen. Concreet betekent dit dat we snel en goed reageren op klachten, en er alles aan doen om tot een goede oplossing te komen.

Meestal kunnen we problemen snel oplossen door de student nog eens te vragen bij u langs te gaan. Hij of zij kan de problemen dan analyseren en oplossen. Ook kunnen we vaak helpen met een collega, als dat uw voorkeur heeft. Daarnaast kunnen we soms snel ‘Online’ hulp bieden. We bespreken de mogelijkheden graag met u!

Klacht melden

U kunt uw klacht snel via e-mail melden, of via het formulier op deze pagina. Een e-mail kunt u sturen aan info@uwcomputerstudent.nl. U kunt ons ook bellen met een klacht of vraag. Bel dan naar 085 888 22 55. We komen binnen één werkdag bij u terug met een inhoudelijke reactie.

Het is belangrijk dat u in de tussentijd geen andere hulp inschakelt, zodat wij ons maximaal in kunnen zetten om het probleem alsnog op te lossen. Als u de klacht bij ons meldt dan bespreken we binnen 24 uur hoe we dit voor u gaan oplossen.

Kort samengevat… Heeft u een klacht?

  • Wij streven naar 100% tevreden klanten.
  • Meld uw klacht aan onze klantenservice.
  • We lossen het snel en goed op: binnen 24 uur contact.

Wordt een klacht niet naar uw tevredenheid opgelost? Dan kunt u gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen. Zo bent u gegarandeerd van een eerlijke oplossing.

Klacht melden?