Studenten pc hulplijn: uw probleem snel en voordelig opgelost

Onze Studenten pc hulplijn staat voor u klaar! Onze studenten kijken mee op uw pc, tablet of telefoon om uw probleem op te lossen. Maak nu een afspraak met onze Studenten pc hulplijn

Studenten pc hulplijn, ideaal voor:

Computer en laptop

Onze studenten hebben ervaring met elk probleem, op Windows en Apple. Bijvoorbeeld:

  • E-mail instellen en problemen
  • Opschonen en versnellen
  • Beveiliging en privacy
  • Windows en Apple
  • Mail instellen

Telefoon en tablet

Wist u dat wij ook op uw tablet of telefoon kunnen inloggen? Bijvoorbeeld voor uw iPad, iPad Pro, Samsung tablet of smartphones (bijv. iPhone, Samsung Galaxy, etc.). Bijv.:

  • Nieuwe tablet installeren
  • Instellen van mail en internet
  • Hulp en uitleg bij gebruik
  • Downloaden van apps
  • Opschonen en versnellen

Computer APK

Is uw computer de afgelopen tijd traag of besmet met virussen en reclame? Onze Computer APK biedt uitkomst. Vaak zijn we al binnen 30 minuten klaar!

  • Uw computer weer snel & schoon
  • Controle opstartprocessen
  • Verwijderen virussen, spyware, spam
  • Bescherming tegen virussen en spam
  • Controle belangrijke updates
  • Uitleg over veilig werken
  • Uw computer of laptop weer veilig, snel en prettig werkbaar
Waar we niet bij kunnen helpen met onze studenten pc hulplijn? We zijn ook eerlijk over wat we níet kunnen. Doordat we ‘op afstand’ werken kunnen we u moeilijk helpen bij de volgende problemen. Daarvoor is een Computerstudent aan Huis een goed alternatief!
• Uit de doos halen en installeren van nieuwe apparaten
• Alles waarvoor gereedschap vereist is
• Wij vertellen u van tevoren of we u kunnen helpen.

Studenten pc hulplijn: zo werkt het.

1. Bel of maak een afspraak

Bijvoorbeeld via onze website. Of bel 085 888 22 55 voor meer informatie of directe hulp.

2. Start sessie met student

Onze Computerstudent logt in op uw computer of tablet. Samen met hem kijkt u naar het probleem. De student lost het op en legt uit wat hij doet.

3. Probleem opgelost!

“Heeft u verder nog vragen?” – u kunt aan het einde van de afspraak afrekenen met onze student.

Meteen beginnen of een afspraak maken?

 

Direct een afspraak plannen

U kunt via onze website een afspraak plannen. Onze student neemt dan op het moment van de afspraak telefonisch contact met u op om u te helpen met al uw vragen en problemen.

Liever even bellen om een afspraak te plannen? Graag: u bereikt ons op 085 888 22 55.

Tarieven Hulp op Afstand

Onze studenten zijn enthousiast, zeer ervaren met computers, en willen u graag helpen met hun passie. Daardoor zijn onze studenten snel, goed én voordelig. Maak nu een afspraak, zonder verplicht abonnement of dure 0900 nummers. Gewoon eerlijke computerhulp, van enthousiaste studenten. Ervaar ook het verschil!

Eenmalige hulp

Snel geholpen,
betalen per minuut.

€ 0,75

Per minuut
€ 4,00 opstartkosten per afspraak
Minimumafname van 15 min.

• Snel geholpen
• Altijd voordelig
• 100% kwaliteitsgarantie
• Betalen via iDEAL of creditcard

Maak nu eenvoudig online een afspraak of gebruik de chat als u een andere vragen hebt.

Leden

Vaste klanten helpen we
extra voordelig.

€ 0,65

Per minuut
€ 4,00 opstartkosten per afspraak

• Snel geholpen
• Extra voordelig
• 100% kwaliteitsgarantie
• Betalen via iDEAL, machtiging of creditcard

U bent al lid vanaf 2,50 euro per maand. U kunt het lidmaatschap zelf online starten, of samen met onze student kopen. U kunt dus tijdens de afspraak nog kiezen!

Zakelijk

Zakelijke hulp op afstand

op aanvraag

Per minuut

 Direct beschikbaar
• Whitelabel is mogelijk
• Ondersteuning van uw klantenservice
• Realtime hulp op basis van call queue
• SLA voor gegarandeerde reactietermijn

• Inclusief training van ICTWaarborg gecertificeerde studenten

Neem nu contact op voor een offerte of om de mogelijkheden door te spreken.

Contact

Waar mogen we u mee helpen? U kunt ons nu bereiken per e-mail en telefoon. We staan nu voor u klaar.

  • Hulplijn: 085 808 50 61
    U belt dit nummer om meteen geholpen te worden.
    Hiervoor betaalt u ons Hulplijn tarief.
  • Klantenservice: 085 888 22 55
    U belt dit nummer voor vragen over onze hulp.

 Of stuur een mailtje. Dan sturen wij binnen 24 uur een mailtje terug.

 

"Waar mag ik u mee helpen? Ik ben er om uw vragen te beantwoorden. Bijvoorbeeld als u een afspraak wil maken, maar nog een beetje twijfelt. Of als u graag de mogelijkheden wil bespreken. Wat het ook is: ik kijk uit naar uw telefoontje!"

Angie

Angie van Wijngaarden

Office Manager bij Uw Computerstudent

 

Bel nu 085 888 22 55 en spreek met Angie of één van haar collega's. We staan voor u klaar!

Maak kennis met onze Computerstudent.

Waar mogen we u mee helpen?

Einde ondersteuning Windows XP

Na 8 april 2014 stopt de technische ondersteuning voor Windows XP en stoppen ook de automatische updates die je pc helpen beschermen. Als je Windows XP blijft gebruiken, kan je computer kwetsbaar worden voor beveiligingsrisico’s en virussen.

Een versie van Windows die niet meer wordt ondersteund, krijgt geen software-updates meer via Windows Update. Dit zijn onder meer beveiligingsupdates die uw computer kunnen beschermen tegen virussen, spyware en andere schadelijke software, die uw persoonlijke gegevens kunnen stelen. Windows Update installeert daarnaast de meeste recente software-updates om de betrouwbaarheid van Windows te verbeteren, waaronder nieuwe stuurprogramma’s voor uw hardware.

Tijd voor een upgrade

We raden u daarom aan om vóór 8 april een upgrade te doen. Dat kan door de nieuwste versie van Windows op uw computer te installeren, of door een nieuwe pc aan te schaffen.

Wij helpen u daar natuurlijk graag bij. Maak een afspraak! Desgewenst regelt onze student alles voor u: de aanschaf van de juiste licentie, het maken van een goede backup en de installatie en configuratie naar uw wensen. Of natuurlijk een advies voor een aan te schaffen computer. Als u dat wilt, dan gaat hij zelfs met u naar de winkel.

Misschien doet u het liever helemaal zelf. Dat kan. Start met het maken van een goede backup, en volg vervolgens de tips in dit artikel van Microsoft. Mocht u alsnog vastlopen dan kunnen we het altijd van u overnemen.

google agenda delen

Tip: Een gedeelde agenda maken met Google agenda

Tip: Een gedeelde agenda maken met Google agenda

google agenda delen

Samen met vrienden of collega’s werken met een agenda voor de gezamenlijke activiteiten? Google agenda biedt een uitkomst!gedeelde agenda maken

  • Stap 1. Open www.calendar.google.com en log in met uw google account
  • Stap 2. Klik op het plusje om een nieuwe agenda te maken
  • Stap 3. Vul de naam van de agenda in en klik op ‘Agenda maken’
  • Stap 4. De agenda staat nu links in het rijtje met agenda’s, klik op de drie bolletjes om naar de agenda opties te gaan.
  • gedeelde agenda maken

  • Stap 5. Hier kunt u aangeven met wie u de agenda allemaal wilt delen. U kunt gewoon het mailadres van degene invullen. Hij of zij ontvangt dan de uitnodiging en kan deze agenda met een paar klikken toevoegen aan zijn eigen agenda.
  • Stap 6. Als u nu een nieuwe afspraak in uw agenda zet en u wilt dat iedereen deze kan zien selecteert u deze agenda uit het lijstje met agenda’s. Dit lijstje staat onder het kopje ‘melding toevoegen’

Tot slot!

Loopt u vast of wilt u graag dat wij u helpen met het gebruik van de google agenda? Boek dan nu een slimme student. We helpen u graag, zodat u alle slimme trucjes en fijne kneepjes van de agenda leert kennen! Mocht u ergens anders hulp bij nodig hebben kan dat natuurlijk ook. We horen het graag!

Groetjes,

Angie van Uw Computerstudent

BTW21

Nieuw BTW-tarief

BTW211U heeft er ongetwijfeld van gehoord: het hoge btw-tarief gaat van 19 naar 21 procent. Uw Computerstudent heeft echter besloten haar tarieven te handhaven en de btw-verhoging voor u te betalen.

Dit betekent dat onze tarieven voor consumenten onveranderd laag blijven: € 12,50 per half uur. Ook voor bedrijven verandert er niets. Dit tarief blijft liggen op € 12,50 per half uur (exclusief btw).

wat betekenen vinkjes whatsapp

Wat betekenen de vinkjes bij Whatsapp?

WhatsApp vinkjes staan bij ieder bericht – u kunt ze niet negeren eigenlijk. Soms staat er één, soms twee – en soms zijn ze blauw. Maar wat betekenen vinkjes bij WhatsApp dat nou precies, en wat kunt u ermee doen?

Wat betekenen de vinkjes in WhatsApp? wat betekenen vinkjes whatsapp

Laten we eerst beginnen bij de hoeveelheid vinkjes. U kunt géén vinkjes zien, één of twee. Als u geen vinkje(s) ziet, dan staat er een klokje. Dat betekent dat het bericht nog niet bij de WhatsApp servers is afgeleverd. Het bericht kan op dat punt dus ook nog niet ontvangen worden. Eén vinkje betekent dat het bericht is afgeleverd bij WhatsApp, maar nog niet bij de ontvanger. Dat kan bijvoorbeeld zijn omdat de ontvanger zijn/haar telefoon uit heeft staan, of geen internetverbinding heeft.
Als laatste zijn er twee vinkjes. Dat betekent dat uw gesprekspartner het bericht op zijn/haar telefoon heeft staan en dus kan lezen.

Maar wat betekenen vinkjes bij WhatsApp in groepsgesprekken? Daar geldt praktisch hetzelfde! Het klokje verschijnt nog altijd als het bericht nog niet door WhatsApp zelf ontvangen is, één vinkje als het bericht nog niet bij iedereen afgeleverd is (bijvoorbeeld als één iemand geen internet heeft), en twee vinkjes als iedereen het bericht ontvangen heeft.

De hoeveelheid vinkjes vertelt u dus wat over wáár het bericht is: Alleen op uw telefoon, bij WhatsApp en op de telefoon van de ontvanger. Daarnaast heeft WhatsApp nog iets: Gekleurde vinkjes. Het zal u vast wel opgevallen zijn, dat sommige vinkjes blauw worden. Maar wat betekent dat dan precies?

Kleur vinkjes in WhatsApp


Vinkjes in WhatsApp kunnen zowel groen-grijs zijn, als blauw. Als een berichtje van een gesprekspartner blauw gekleurd is wil dat zeggen dat hij/zij dit bericht van u gelezen heeft. Als in een groepsgesprek uw berichtje blauw afgevinkt is, heeft iedereen in de groep uw berichtje gelezen.

Het is natuurlijk best voor te stellen dat u dit liever niet wilt. Soms komt het even beter uit als die andere persoon niet weet dat u het berichtje gelezen heeft. Dat kan natuurlijk om een tal van redenen zijn. Gelukkig kunnen deze ‘Leesbewijzen’ uitgezet worden! Hoe dat kan, leest u in onze andere WhatsApp-blog over het uitzetten van de WhatsApp vinkjes.

Tot slot.

Ik hoop dat u nu weet wat de vinkjes betekenen bij WhatsApp! We hopen dat u dit een interessant artikel vindt. Wekelijks schrijft één van de medewerkers van Uw Computerstudent een blog waarmee we u helpen nóg meer uit uw computer te halen. Dat doen we omdat we het leuk vinden om onze klanten te helpen.

Loopt u vast of wilt u graag dat wij u helpen uw WhatsApp? Boek dan nu een slimme student. We helpen u graag met uw vragen! Of met uw e-mail, tablet of telefoon. Of met computerles aan huis. Waar mogen we u mee helpen? We horen het graag!

Groetjes,

Peter van Uw Computerstudent

WhatsApp Logo 2

Help! WhatsApp doet het niet!

Help! WhatsApp doet het niet!

 

Wat vervelend! Uw WhatsApp werkt niet. Dit kan door een storing komen, maar wat als er geen storing is? Met deze tips bent u snel weer aan het appen.

 

1. Is er een WhatsApp storing?ANP 69123842

Voordat u aan de slag gaat om WhatsApp weer werkzaam te krijgen is het handig om zeker te weten of er een storing is. U kunt dit controleren op deze website

 

2. Heeft u een werkende internetverbinding?

 

Als u geen internetverbinding heeft werkt WhatsApp niet. U ziet dit in WhatsApp dan een klokje naast het bericht dat u probeert te verzenden. Als u één vinkje ziet is het bericht verzonden en met twee vinkjes is het bericht ontvangen.

Bent u verbonden via wifi? Probeer dan eens de wifiverbinding te verbreken en opnieuw verbinding te maken. 

Maakt u gebruik van uw mobiele data? Controleer dan of u daadwerkelijk verbinding heeft, dit kunt u doen door bijvoorbeeld iets te zoeken met Google op uw telefoon.

 

3. Is uw WhatsApp up to date?

 

Soms ontstaan er problemen met WhatsApp omdat u niet de laatste versie heeft geinstalleerd. Om te controleren of er updates zijn gaat u naar de Play Store (Android) of App Store (iPhone).

Updates controleren Android:

  • Ga naar de Play Store
  • Klik op de drie streepjes boven aan het scherm
  • Klik op ‘mijn apps en games’
  • Er wordt nu automatisch gezocht of er beschikbare updates zijn

Updates controleren iPhone:

  • Ga naar de App Store
  • Klik op updates rechts onderaan het scherm
  • Er wordt nu automatisch gezocht of er beschikbare updates zijn

 

4. WhatsApp opnieuw installeren

 

Heeft u alle bovenstaande stappen geprobeerd en werkt WhatsApp nog steeds niet? Dan zou u kunnen proberen of het helpt om WhatsApp opnieuw te installeren. Belangrijk: als u uw berichten wilt bewaren dan moet u deze eerst back-uppen.

Back-up maken van WhatsApp berichten:

  • Open WhatsApp
  • Klik op de drie puntjes rechtsboven aan
  • Klik op instellingen
  • Klik op Chats
  • Klik op Chats back-up
  • Voer hier de juiste gegevens in om een back-up te maken

 

Wilt u meer leren over WhatsApp? Lees dan ook onze andere blogs over WhatsApp

WhatsApp fraude: hoe werkt het eigenlijk?

Handige tips om uw WhatsApp veiliger te maken

Alternatieven voor Facebook, WhatsApp en Google

5 super slimme WhatsApp trucs die u moet weten

 

WhatsAppen met Uw Computerstudent

  1. Klik hier om ons een WhatsApp te sturen met de tekst ‘tip’
  2. Krijg meteen een leuke tip van ons!
  3. Voeg ons toe aan uw adresboek

Mocht u vragen hebben, een afspraak willen maken of meer leuke tips willen dan kunt u ons altijd een WhatsAppje sturen!

 

Tot slot.

We hopen dat u dit een interessant artikel vindt. Wekelijks schrijft één van de medewerkers van Uw Computerstudent een blog waarmee we u helpen nóg meer uit uw computer te halen. Dat doen we omdat we het leuk vinden om onze klanten te helpen. Loopt u vast of wilt u hulp met het beveiligen van uw smartphone? Dat kan: boek nu een student. Hij of zij fietst dan bij u langs om u te helpen met uw back-ups. Of met uw e-mail, tablet of telefoon. Of met computerles aan huis. Waar mogen we u mee helpen? We horen het graag!

Groetjes,

Angie van Uw Computerstudent

Computer APK

Uw computer, tablet of laptop gekeurd op tientallen aspecten. Zo werkt u weer veilig en snel. We controleren uw backup en beschermen uw computer tegen ransomware en virussen.

Boek vandaag uw student!

Dit is Uw Computerstudent

Uw Computerstudent is opgericht in 2010. Sindsdien zijn wij een kwaliteitsspeler in de studenten computerhulp.

Onze studenten zijn slim en ervaren en hebben veel kennis. Wij zijn het enige studentenbedrijf met een ICTWaarborg certificaat.

Onze klanten geven ons gemiddeld een 9,1 - daar zijn we erg trots op. Lees ook onze enthousiaste reviews.

 

Kleine lettertjes.

Onze tarieven zijn inclusief 21% btw, tenzij anders vermeld. Er zijn dus geen verborgen kosten.

Algemene voorwaarden
Privacybeleid
Vacatures

Contact

We staan nu voor u klaar!

T: 085 888 22 55
E: info@uwcomputerstudent.nl
P: Postbus 37047, 1030AA, Amsterdam

Elke maand leuke tips en trucs?

Wilt u ook maandelijks onze nieuwsbrief ontvangen vol leuke aanbiedingen, tips en trucs?

Schrijf u nu in en ontvang 10% korting op uw volgende afspraak!